Direct een all-inclusive auto huren

Zorgeloze all-in autohuur

Autohuur zonder zorgen

  • Heldere all-in prijs
  • Altijd volledig verzekerd
  • Geen gedoe ter plaatse
  • Gratis annuleren tot 1 uur voor huuraanvang
  • Zorgeloos reisplezier op meer dan 8.000 locaties in 120 landen
  • Ruim 30 jaar specialist in autohuur

All-inclusive autohuur.

Vooraf al weten dat er ook achteraf geen gedoe is.

Echt alles wat je nodig hebt is inbegrepen bij onze all-in autohuurformule. Van de verzekeringen, het eigen risico tot onze 24/7 Nederlandse klantenservice. Ongelimiteerde kilometers en een eerlijke tankregeling? Check. Een WA-verzekering van minimaal €10 miljoen, een schadeverzekering en diefstalverzekering? Ook standaard geregeld. Het eigen risico en schade aan glas, banden, bodem of dak van de huurauto zijn altijd volledig gedekt. Zelfs de sleepkosten vergoeden we. Dus parkeer je zorgen, want all-in is bij ons ook écht all-in!

Met onze handige services en extra’s maak je jouw all-in huurauto volledig op maat. Voeg bijvoorbeeld een extra bestuurder toe, sla de wachtrij over, huur zonder waarborg of vul digitaal alvast het huurcontract in. Ook een kinderzitje, grensoverschrijding, one way of huren of de auto bij je hotel laten afleveren regel je vooraf. Zo heb je dus geen gedoe ter plaatse.

Sunny2go: jouw persoonlijke reisassistent.

Mét gratis conciërgeservice

Sunny Cars is er niet alleen voor je autohuurreservering, maar wij helpen je ook om het maximale uit je vakantie met huurauto te halen. Hoe? Met Sunny2go, dé gratis reisassistent met handige functies en een antwoord op al jouw vragen.

Sunny2go biedt je extra gemak en advies op je bestemming. Bel of chat bijvoorbeeld met de conciërgeservice en vraag om restaurantaanbevelingen of tips over activiteiten in de regio. En is je vlucht meer dan een uur vertraagd? Dan krijg je gratis toegang tot een van de deelnemende VIP-lounges op de luchthaven via de Smart Delay service in Sunny2go. Goed geregeld! Tijdens je vakantie vind je met de kaartfunctie gemakkelijk een overzicht van alle beschikbare parkeerplaatsen in de buurt, inclusief openingstijden en parkeertarieven.

Daarnaast bevat Sunny2go natuurlijk al je autohuurgegevens, de geldende inreisregels op de bestemming en een handige vakantiechecklist. Zo haal jij echt alles uit je vakantie met huurauto!

sunny2go

Ook tijdens je vakantie zijn we er voor je!

  • Chat (of bel) met de persoonlijke conciërgeservice
  • Toegang tot VIP-lounges bij vluchtvertraging
  • Nooit meer zoeken naar een parkeerplek
  • Al je huurgegevens op één plek

We love creating smiles.

Dit zeggen onze klanten over ons op eKomi ,Google en Trustpilot. 

 

 

Gemiddeld 4.5 17715 reviews
Gemiddeld 4.5 3574 reviews
Gemiddeld 4.7 770 reviews
Josi
MA. 15 APR 2024

Boeking via Sunny Cars verliep vlot Boeking via Sunny Cars verliep vlot. Auto ophalen op luchthaven bij Hertz-Thrifti verliep goed. Opmerking: De baliemedewerker op de luchthaven drong er op aan om de auto niet vol getankt terug te bezorgen. Dit in ruil voor een volgens hem minimale opleg. Een volle tank kostte volgens hem 82 euro. Voor een extra van 50 euro mochten we de auto leeg terug brengen. Dit zou ons 30 euro besparen zei de man. Ik ben hier niet op ingegaan. Een volle tank heeft me 36 euro gekost. Ik heb meer bespaard ;-)

Maite
MA. 15 APR 2024

Super Super. Alles vlot geregeld.

Stephan
MA. 15 APR 2024

Super goede service Ondertussen 2 keer sunnycars gebruikt (telkens Portugal). Telkens krijg je te maken met deftige firma's. Propere auto's. Alles top

Stijn Bogaerts
MA. 15 APR 2024

Onprofesioneel oplevering zonder geboekte diensten De geboekte services (Fast Lane, recente wagen,....) werden niet toegepast met vele vertraging en irritatie tot gevolg. We hadden een all insured wagen met weinig KM en fastlane geboekt. Bij aankomst hadden we nog steeds geen info verkregen van de verhuurder (Hertz). Na lang aanschuiven bij de eerste receptie in de luchthaven kregen we de melding dat er een technisch probleem was waardoor deze info niet was kunnen verstuurd worden. Toen dienden we door te lopen naar de parking waar we de manager zouden aantreffen en we daar diende te verdedigen dat we geen info verkregen hadden. (alle documenten en info waren meer dan 48u op voorhand doorgezonden) Nadien verkregen we een auto die volgens mij van een lagere categorie was dan besteld (bestelde Nissan Quashqai). Na rondgang merkte we veel schade op aan de wagen. Gezien we voor een jonge wagen dit zeker niet verwachtte riepen we een personeelslid van Hertz erbij om samen met ons de schade te bekijken voor vertrek. De persoon nam de papieren aan keek 2 sec naar het eerste blad en zei je bent helemaal verzekerd dus vertrek en draaide zijn rug en liep naar andere mensen. Niet echt een geruststellende ervaring. Ik vertelde hem dat ik foto's zou nemen wat hem niet zinde en gebaarde van je doet maar. Dit was het begin van onze vakantie. Deze service ben ik totaal niet gewoon van Sunny Cars ! De arrogante, boertige manier waarop ik samen met mijn gezin mijn vakantie kon starten is niet waarvoor ik een auto volledig gedekt in de duurste service module van Sunny Cars boek ! Ik bleef meteen achter met een gemoed dat ik werd bedot door de auto verhuur maatschappij en deze wagen mij gegeven was omwille van de service module en om de reeds gedane schade te bekostigen via mijn huurperiode. Grandioos onacceptabel!

Rondje Sunny Cars.

Zoekt u reisinspiratie en tips voor uw volgende bestemming? Die vindt u gegarandeerd in onze blogs! Ze lezen lekker weg en tegelijkertijd doet u handige autohuurweetjes en -tips op. Op vragen van klanten geven we antwoorden waar u ook iets aan kan hebben. Naast onze vaste Sunny bloggers komt u hier ook regelmatig reisjournalisten en travelbloggers tegen. Toer dus regelmatig langs onze blogs! Ontdek hier al onze blogs

Reisinspiratie, autohuurtips en meer!