Alles over het annuleren van je huurauto bij Sunny Cars

Vanwege het coronavirus gelden er tijdelijk andere annuleringsvoorwaarden.

Je kijkt natuurlijk weken of zelfs maandenlang uit naar je vakantie. Heerlijk pootjebaden in die azuurblauwe zee of juist actief wandelen door die prachtige bergen. Van de rust genieten in dat ene afgelegen dorpje en natuurlijk kun je ook niet wachten om lekker te toeren met de huurauto. Maar dan gebeurt er plotseling iets waardoor je je vakantie moet annuleren. En dus ook de huurauto. Hoe zit dat nou eigenlijk? De reservering van je huurauto wijzigen of annuleren? Lees hier hoe je dit bij Sunny Cars kunt regelen en welke service wij bieden.

Wat zijn de kosten voor annuleren?

Wat nou als je de huurauto moet of wil annuleren? Dan zit je natuurlijk niet te wachten op hoge kosten. Daarom hebben we daar iets op bedacht: de Flexservice!

Flexservice

Als je je huurauto reserveert kun je de Flexservice afsluiten. Voor slechts € 1 per dag (minimum van € 7 en een maximum van € 21) kun je je reservering tot 4 uur voor huuraanvang annuleren tegen de kosten van de Flexservice.

Sluit je de Flexservice niet af, dan is annuleren veel duurder. De kosten zijn afhankelijk van de periode:

  • € 25 - tot 5 dagen voor huuraanvang
  • € 50 - vanaf 5 dagen tot 24 uur voor huuraanvang
  • 100% van de huursom - vanaf 24 uur voor huuraanvang
  • 100% van de huursom - no show (als je de huurauto niet op de afgesproken tijd ophaalt) 

Hoe kan ik annuleren?

Je kunt je reservering eenvoudig zelf annuleren. In je bevestigingsmail en ook in de mail waarin je je voucher vindt, staat een link naar My Booking. Als je daarop klinkt kun je zelf annuleren. Daar zie je ook wat de annuleringskosten zijn.

Geld snel weer op je rekening

Geannuleerd en krijg je geld terug? Sunny Cars stort je betaling plankgas terug. Heb je met je creditcard betaald, dan krijg je je geld meestal dezelfde dag nog retour. Heb je met iDeal betaald, dan geven wij binnen twee dagen opdracht aan de bank om het bedrag op je rekening terug te storten. Je hoeft er dus nooit lang op te wachten.

Wijzigen is altijd gratis

Bij Sunny Cars zijn we erg flexibel. Dus wil je je reisdata of categorie auto aanpassen? Dat kan! Zelfs je bestemming kun je kosteloos wijzigen. Ook als je een uur voor aanvang van de huurperiode iets wilt veranderen, is dit mogelijk. Uiteraard wel afhankelijk van beschikbaarheid. Voor wijzigingen kun je contact met ons opnemen.