Zelf regelen
Wist je dat je ook veel zelf kan doen? Het wijzigen van de betaalmethode, je reservering annuleren, de voucher downloaden, vluchttijden doorgeven en meer. Allemaal zó geregeld in jouw persoonlijke My Booking/My Sunny omgeving!
Heb je vragen over autohuur of het kiezen van de juiste huurauto voor jouw vakantie? Ons team van autohuurexperts helpt je graag persoonlijk bij het maken van je reservering. Maar ook tijdens en na de autohuur kun je een beroep op ons doen!
Zelf regelen
Wist je dat je ook veel zelf kan doen? Het wijzigen van de betaalmethode, je reservering annuleren, de voucher downloaden, vluchttijden doorgeven en meer. Allemaal zó geregeld in jouw persoonlijke My Booking/My Sunny omgeving!
Schade declareren
Wil je schade melden? We vertellen je hier alles over wat te doen bij schade aan je huurauto. Naast alle noodzakelijke informatie vind je hier ook het declaratieformulier voor de vergoeding van de gemaakte kosten in geval van schade.
Veelgestelde vragen
Je kunt natuurlijk ook eerst een tussenstop maken bij onze veelgestelde vragen om te zien of jouw vraag erbij staat. Vaak is het antwoord makkelijker dan je denkt! Staat je vraag er niet tussen of wil je persoonlijk advies? Neem dan contact met ons op.
Mailen
Heb je al een reservering bij ons en kan je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Of wil je een wijziging in een bestaande reservering doorgeven? Stuur ons even een mailtje, je krijgt binnen 72 uur antwoord! Tip: vermeld je reserveringsnummer in het onderwerpveld, dan kunnen we lekker snel schakelen.
Bellen
Heb je een vraag over je reservering? Of wil je een nieuwe boeking maken en kom je er online niet helemaal uit? Dan helpen onze autohuurexperts je graag telefonisch verder! We zijn doordeweeks bereikbaar van 9.00 tot 20.00 uur en in het weekend van 9.00 tot 17.30 uur. Buiten deze tijden is ons noodnummer bereikbaar voor problemen ter plaatse. Je vindt het nummer op je voucher.
Vragen of feedback over je vorige boeking
Als er iets onduidelijk is of je hebt andere zorgen na je reis, zoals een vraag over een creditcardbedrag, een klacht of algemene feedback, neem dan contact met ons op. Ons customer care team zal je graag te woord staan, zo blijven we onze service verbeteren.