Klantenservice.

Een auto huren bij Sunny Cars is eigenlijk heel simpel. Dankzij onze all-inclusive huursom weet je namelijk zeker dat alles inbegrepen is. Dus geen gedoe over extra verzekeringen ter plaatse of onverwachte kosten. Maar iedere klant is uniek en daarmee ook iedere autohuurreservering. Dus heb je een vraag over autohuur of wil je hulp bij het kiezen van de juiste huurauto voor jouw vakantie? Daar helpen we je graag bij!

Vluchtvertraging

Lukt het je niet om de huurauto op het afgesproken tijdstip op te halen omdat je vlucht vertraagd is? Neem dan telefonisch contact op met het noodnummer dat op de voucher staat zodat we de huurauto voor je kunnen herbevestigen.

De snelste route naar alle onderwerpen.

Contact met onze autohuurexperts?

Ons team van autohuurexperts helpt je graag persoonlijk bij het maken van je reservering. Maar ook tijdens en na de autohuur kun je een beroep op ons doen! We zijn doordeweeks bereikbaar van 10.00 tot 20.00 uur en in het weekend van 9.00 tot 17.30. Buiten deze tijden is ons noodnummer bereikbaar voor problemen ter plaatse. Je vindt het nummer op je voucher.

Mail Sunny Cars

Mailen

Heb je al een reservering bij ons en kan je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Of wil je een wijziging in een bestaande reservering doorgeven? Stuur ons even een mailtje, je krijgt binnen 48 uur antwoord! Tip: vermeld je reserveringsnummer in het onderwerpveld, dan kunnen we lekker snel schakelen.

Bel Sunny Cars

Bellen

Heb je een vraag over je reservering en vertrek je al binnen 3 dagen? Of wil je een nieuwe boeking maken en kom je er online niet helemaal uit? Dan helpen onze autohuurexperts je graag telefonisch verder! We zijn doordeweeks bereikbaar van 10.00 tot 20.00 uur en in het weekend van 9.00 tot 17.30.

Zelf regelen bij Sunny Cars

Zelf regelen

Wist je dat je ook veel zelf kan doen? Het wijzigen van de betaalmethode, je reservering annuleren, de voucher downloaden, vluchttijden doorgeven en meer. Allemaal zó geregeld in jouw persoonlijke My Booking/My Sunny omgeving!