Contact met onze autohuurexperts

Heb je vragen over autohuur of het kiezen van de juiste huurauto voor jouw vakantie? Ons team van autohuurexperts helpt je graag persoonlijk bij het maken van je reservering. Maar ook tijdens en na de autohuur kun je een beroep op ons doen! 

Zelf regelen bij Sunny Cars

Zelf regelen

Wist je dat je ook veel zelf kan doen? Het wijzigen van de betaalmethode, je reservering annuleren, de voucher downloaden, vluchttijden doorgeven en meer. Allemaal zó geregeld in jouw persoonlijke My Booking/My Sunny omgeving!

Ik ga het zelf regelen
Schadeformulier van Sunny Cars

Schade declareren

Wil je schade melden? We vertellen je hier alles over wat te doen bij schade aan je huurauto. Naast alle noodzakelijke informatie vind je hier ook het online schadeformulier voor de vergoeding van de gemaakte kosten in geval van schade. 

Alles over schade en autohuur
Bekijk de veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Je kunt natuurlijk ook eerst een tussenstop maken bij onze veelgestelde vragen om te zien of jouw vraag erbij staat. Vaak is het antwoord makkelijker dan je denkt! Staat je vraag er niet tussen of wil je persoonlijk advies? Neem dan contact met ons op.

Alle veelgestelde vragen
Mail naar Sunny Cars

Mailen

Heb je al een reservering bij ons en kan je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Of wil je een wijziging in een bestaande reservering doorgeven? Stuur ons even een mailtje, je krijgt binnen 72 uur antwoord! Tip: vermeld je reserveringsnummer in het onderwerpveld, dan kunnen we lekker snel schakelen.

 

 

E-mail sturen
Bellen met Sunny Cars

Bellen

Heb je een vraag over je reservering? Of wil je een nieuwe boeking maken en kom je er online niet helemaal uit? Dan helpen onze autohuurexperts je graag telefonisch verder! We zijn doordeweeks bereikbaar van 9.00 tot 20.00 uur en in het weekend van 9.00 tot 17.30 uur. Buiten deze tijden is ons noodnummer bereikbaar voor problemen ter plaatse. Je vindt het nummer op je voucher. 

Bel 0800 70094
Online vragen of feedback doorgeven

Vragen of feedback over je vorige boeking

Als er iets onduidelijk is of je hebt andere zorgen na je reis, zoals een vraag over een creditcardbedrag, een klacht of algemene feedback, neem dan contact met ons op. Ons customer care team zal je graag te woord staan, zo blijven we onze service verbeteren.

 

 

 

Formulier invullen