All-inclusive auto huren in Leganes

All-inclusive auto huren in Leganes.

Een huurauto in Leganes reserveer je pas echt zorgeloos via Sunny Cars. Je betaalt vooraf een heldere all-inclusive prijs waarbij werkelijk alle verzekeringen zijn inbegrepen. Bij schade aan de huurauto in Leganes krijg je van ons het eigen risico terugbetaald. Ook glas-banden-bodem-dakschadedekking is een vast onderdeel van onze uitgebreide all-in autohuur formule. Zelfs een aanvullende BA-dekking van € 10 miljoen is standaard inbegrepen in de prijs. Het enige wat je hoeft te doen is genieten van de ongelimiteerde kilometers met je huurauto want óók die zijn inclusief.

Maak je huurauto reservering op maat

Bovenop onze all-in formule kun je aanvullende services voor jouw autohuur reserveren. Voeg bijvoorbeeld een extra bestuurder voor de huurauto toe. Of kies ervoor het huurcontract digitaal in te vullen en de wachtrij over te slaan. Het is soms zelfs mogelijk een auto te huren zonder waarborg, omdat Sunny Cars garant staat. Tijdens het maken je huurauto reservering zie je precies welke services er in Leganes beschikbaar zijn.  Alles vooraf geregeld, dus geen gedoe ter plaatse. 

Auto huren in Leganes zonder verborgen kosten

Huur je een auto via Sunny Cars, dan weet je zeker dat je ''nee'' kunt zeggen tegen alles wat je wordt aangeboden wanneer je de huurauto in Leganes ophaalt. Bij ons is de standaard tankregeling Vol-Vol, je levert de auto dus in met dezelfde benzinestand als waarmee je deze opgehaald heb en betaalt geen dure brandstoftoeslag. En omdat alle verzekeringen zijn inbegrepen hoef je ter plaatse het eigen risico niet af te kopen. Kortom: wij regelen de autohuur in Leganes van A tot Z zodat jij optimaal kunt genieten van je vakantie. 

Blijf flexibel met jouw autohuurreservering

Bij Sunny Cars zijn we super flexibel. Niet alleen heb je bij ons standaard een optietermijn van 14 dagen, maar je kunt je reservering voor een huurauto in Leganes ook altijd wijzigen. Vertrek je toch een dagje later of wil je je huurauto op een andere locatie inleveren? Geen probleem, tot 24 uur voor huuraanvang passen wij de autohuur reservering voor je aan. Bovendien kun je gratis annuleren tot 1 uur voor huuraanvang. Dát is pas flexibel. Ontdek vandaag nog de zonnige kant van autohuur met Sunny Cars! 

Handig om te weten wanneer je een auto huurt in Leganes

Bestemmingen rondom Leganes

Alle bestemmingen in Spanje

Balearen
22 bestemmingen
Canarische Eilanden
45 bestemmingen
Spanje vasteland
172 bestemmingen

Direct een all-inclusive auto huren


Reis met Sunny Cars naar Leganes

Ontdek nog veel meer op blog.sunnycars.be

We love creating smiles.

Dit zeggen onze klanten over ons op eKomi, Google en Trustpilot. 

Gemiddeld 4.5 24009 reviews
Gemiddeld 4.5 4706 reviews
Gemiddeld 4.6 2278 reviews
Kristina Heymans
DI. 29 APR 2025

Dit is de 4de keer dat wij een auto… Dit is de 4de keer dat wij een auto huren en altijd in orde , geen problemen ter plaatse, zeer tevreden

Ann
DI. 29 APR 2025

Absoluut slechte ervaring met Sunny Cars Sunny Cars werkt over de Europese grenzen heen qua autoverhuur. Zouden 24 u/24 u bereikbaar zijn, 7d/7. Mails zouden worden beantwoord binnen de 24 h. Je betaalt er de nodige prijs ook voor (naast verzekeringen uiteraard die in het pakket zitten). Het noodnummer is aub enkel een vast nummer (anno 2024 !), totaal voorbijgaand aan de dure roamingkosten van niet-Europese landen (alwaar ze dus ook actief zijn). Ik was Sept2024 in Montenegro, wagen via Sunny Cars. Een solo rondreis aldaar, met méér dagen in het Noorden (ipv toeristischer Zuiden). M.a.w. : veel rijden in de bergen. Vóór mijn vertrek vraag ik à Sunny cars nog - via mail - binnen welke landsgrenzen hun 0800 tel.nummer geldt, en of er een mobiel nummer is voor niet-Europese landen. Géén reactie op gekregen. We hopen dan maar dat we geen voorval zullen hebben, en Sunny Cars ook niet nodig zullen hebben. Na ca 1 week rijden met de wagen, gaat het lampje van banden op dashboard branden. Bandenspanning. Moet ik mij zorgen maken ? You never know in advance … Eén of meerdere banden die lossen … in welke mate ? In BE ook al voorgehad, ‘s anderendaags naar garage dan, check welke band(en), gaan eraf, controle + herstel. Ik moest met de wagen nog 5d verder kunnen rijden (rondrit immers van plaats naar plaats). Hoe moest ik het aldaar aanpakken ? Mij wenden tot wie of welke garage ? Wat doen volgens hun procedures ? Hoe lang zou ik er nog mee kunnen rijden ? Moest ik laten herstellen ? …. Etc Om (dure) roamingkosten te vermijden - want die zijn er in Montenegro - stuur ik hen onmiddellijk een mail (met “high importance” duiding) waarin melding + vraag wat te doen /advies ?, alsook nogmaals (!) vraag naar mobiel nummer (rechtstreeks contact immers ook altijd best, snelst, …). No reply. ‘s Anderendaags nog es herhaald (tot 2x toe zelfs). Totaal géén reactie op gekregen. Intussen de lokale verhuurfirma (Sunny Cars is tussenfirma finaal) via mobiel nummer gecontacteerd, maar die trokken er zich eigenlijk niks van aan .. zij verwezen naar verantwoordelijkheid voor bijstand bij Sunny Cars. Mocht hen wel foto’s opsturen (dashboard + banden), maar die werden nooit bekeken, laat staan nog op gereageerd. Finaal naar vrienden in BE gebeld (wél mobiel bereikbaar en bovendien gratis service). Ik voelde me qua bijstand door Sunny Cars echt in de steek gelaten. Hun beloftes qua service moeten ze op hun site écht eens aligneren met de realiteit ! De clou was finaal ook, dat de dag waarop ik de wagen tegen ca 14 u ten laatste moest binnenleveren, ik een mail binnen krijg van Sunny cars (!) met de woorden “hoe jammer en vervelend voor mij toch het euvel moet geweest zijn”. En dat ik me ook naar de lokale verhuurder had kunnen wenden. Ongelooflijk toch ? De moment waarop ze wéten (cf. contract) dat de wagen binnen moet (en ze er dus op rekenen dat je het issue intussen “on your own” geregeld hebt), zijn ze daar met een niks betekenend mailtje … En intrinsiek ook nog steeds volledig blijft voorbijgaand aan mijn vraag qua mobiele bereikbaarheid. Een dovemans dialoog ! Heb hen mijn ongenoegen qua service wél nog geuit, en dan kreeg ik a.u.b. een minimaliserende reactie. “Probleem met banden is toch zo erg niet ?” Dit was dus mijn eerste en laatste ervaring met Sunny Cars. Service als die er moest zijn 0,00 en bedroevende “nazorg” (hun laatste woorden, kijk op de zaak).

Robbe
ZO. 27 APR 2025

Super tevreden Super tevreden

De voordelen van een auto huren bij Sunny Cars in Leganes

Direct een all-inclusive auto huren